آموزش سئو - آموزش سئو - مروری

Wiki Article

خب! نظرت چیه اول یک ویدئو در مورد نحوه کارکرد گوگل ببینیم؟

قسمت اعظم بهینه سازی سایت، به سئو داخلی مربوط است. اگر یک وبمستر تازه کار با اصول سئو داخلی آشنا بوده و چند تکنیک خاص از آن را هم آموزش ببیند، میتواند به خوبی از پس اجرای بهینه سازی این بخش بزرگ سایت بربیاید.

سئو اونقدر پیچیده و بزرگ هست که هیچکس نتونه ادعا کنه اون رو کامل بلده! اما نکته اینجاست که وقتی بحث آموزش سئو میاد وسط، باید کامل تدریس انجام بشه.

گوگل، موتور جستجوی هوشمندی است که از یک هسته الگوریتم مرکزی ساخته شده. این هسته فعالیت های اصلی را کنترل کرده و فاکتورهای مهم سئو به آن مربوط است.

گواهی دانشگاه شریف , در انتهای دوره گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف دریافت می کنید که نمونه گواهی رو می تونید همین جا مشاهده کنید

توصیه میکنم از صفحه مرجع آموزش سئو شروع کنید و سوالی داشتید هم بپرسید در خدمتتون هستیم

در صورتی که هیچ آشنایی با مهارت های کامپیوتری ندارید گذراندن این دوره توصیه می شود.

روش های مختلفی برای آموزش سئو وجود دارد. به نظرم بهترین روش برای سئو؛ انجام مرحله به مرحله آموزش روی یک سایت است. یعنی همان زمان که موضوعات مختلف توسط مدرس تدریس می شوند، توسط هنرجو روی سایت اجرا شوند.

احتمالا یک سایت پر بازدید داری، شاید ده ها سایت داری و شاید متخصص سئو در یک آژانس تبلیغاتی هستی، یا اینکه خودت کارفرمایی اما به دنبال آموزش سئو هستی تا سایتت رو توی نتایج گوگل بیاری بالا!

با توجه به این کلمات شما می‌توانید عبارت کلیدی مناسب محتوای خود را پیدا کنید. کلمات پیشنهادی در واقع کلماتی هستند که بیشترین سرچ را توسط کاربران دارند. انجام این روش نکات دیگری هم دارد که لازم است برای سئو سایت به طور کامل با آن‌ها آشنا باشید.

در مقاله تحقیقات کلمات کلیدی به صورت جامع این نکات توضیح داده شد. اگر به یادگیری آن علاقه مند بودید، به مقاله گفته شده مراجعه کنید.

دقت کنید که راه اندازی تبلیغات گوگل نیاز به داشتن دانش تخصصی دارد و نمیتوان بدون دانش قبلی برای آن اقدام کرد. به عنوان مثال از جمله مشکلاتی که ممکن است در این مسیر برای یک فرد بدون دانش ایجاد شود، مسدود شدن کل اکانت به دلیل تحریم های علیه سایت های ایرانی و مسدود شدن بودجه تبلیغاتی وی به دست گوگل است.

استراتژی پیلار کلاستر در تولید محتوا ویدئو پیلار و کلاستر در تولید محتوا چگونه عمل می کند؟!

سئو کلاه سیاه روشی پرریسک برای رساندن سایت به صفحه اول گوگل می‌باشد. برای استفاده از این روش لازم است تخصص بسیار زیادی در زمینه سئو سایت داشته باشید. چراکه کوچک‌ترین اشتباه در این عملیات باعث از بین رفتن سایت شما می‌شود و اگر گوگل متوجه شود که از این روش استفاده می‌کنید، سایت شما را جریمه و پنالتی می‌کند.
هیچ حداقل یا حداکثر کاراکتری برای توضیحات متا وجود نداره ولی توصیه میکنم به اندازه ای توضیحات متا رو بنویسید که در نتایج جستجو قابل نمایش باشه.

مثلا ما دائما سعی میکنیم برای بهبود سئو سایت فرین آکادمی تلاش کرده و روی کلماتی مثل:

دوره سئو مقدماتی تا پیشرفته ابتدا باید مقدمات با بگذرانید تا بتوانید وارد فاز پیشرفته شوید سئو چیست؟ ویدئو آشنایی با تعریف سئو و بررسی اجمالی آن

علت این امر ریسک پایین و زمان کمتری است که نسبت به روش‌های دیگر دارد. با روش سئو کلاه خاکستری می‌توان راحت سایت خود را به صفحه اول گوگل و ۳ سایت اول برسانید.

گواهی دانشگاه شریف , در انتهای دوره گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف دریافت می کنید که نمونه گواهی رو می تونید همین جا مشاهده کنید

ولی خب اگر گوگل نتونه متن مناسبی برای توضیحات متا پیدا کنه، متن انتخابی شما رو نمایش میده.

جلوگیری از وجود صفحات تکراری در سایت ویدئو چرا صفحات تکراری برای سئو ضرر دارند؟

برای شروع سئوی سایت نیاز به دانستن طراحی های ریسپانسیو و نحوه کار با سایت دارید.

یکی از انواع عملیات سئو، سئو کلاه سفید است. در این روش شما محتوای سایت خود را با روشی سايت منبع کاملاً مطابق با قوانین گوگل بهینه می‌کنید. به این صورت که به طور مداوم تولید محتوای سایت خود را انجام می‌دهید و در سایت خود انتشار می‌دهید. برای این کار لازم است با قوانین تولید محتوای سایت به طور کامل آشنا باشید.

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

درواقع چون رنک مث کل سئوی داخلی سایت ها رو پوشش میده ما کل قسمت های رنک مث رو بررسی می کنیم و به همین خاطر کل مسائل سئوی داخلی پوشش داده میشن. ما توی این دوره قراره سئوی داخلی رو بترکونیم!

در آینده تمامی الگوریتم های گوگل و آپدیت های آن را در مقالاتی به شما معرفی میکنیم.

به عنوان مثال در میان هکرهای اینترنتی، آن هکرهایی که صرفا برای تست وب سایت ها، پیدا کردن راه های نفوذ و سپس گزارش به مدیر سایت اقدام به هک میکنند را هکرهای کلاه سفید مینامند.

سئو باعث افزایش طرفداران محصولات و خدمات شما میشود. منظور از طرفدار، مشتریانی هستند که دائما از سایت شما خرید میکنند.

Report this wiki page