دوره آموزش سئو و به همراه مبانی سئو توضیح داده شده

Wiki Article

فرض کنید من یک سایت دارم و میام به خاطر اینکه آمار بازدید سایت بالا بره داخل تلگرام یه کانال میزنم و توش اخبار سایت و نظرسنجی برای بهبودسازی سایت میذارم تا سایت پیشرفت کنه و آمار بازدیدش بالا بره !

جلسات مهارت‌های نرم: پنجشنبه‌ها (۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰) این مسیر رشد مناسب کیست؟

برای اینکه با انواع روش‌های لینک‌سازی سایت آشنا شوید مقالۀ دیگر وبلاگ نوین را با عنوان «بک لینک نخرید، بک‌لینک بسازید!

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، به زودی از صحنۀ روزگار حذف خواهید شد.

عنوان سئو چیست؟ عنوان سئو همان عبارتی است که در صفحۀ نتایج گوگل نمایش داده می‌شود.

برای یادگیری سئو اول باید اصول و کلیات آن را یاد بگیرید. بخشی از این مفاهیم با دیگر تخصص‌ها مثل تولید محتوا، تجربه و رابط کاربری و طراحی وبسایت هم‌پوشانی دارند. یعنی سئو یک تخصص مستقل نیست.

سئو به هیچ عنوان یک راه حل کوتاه مدت نیست. اگر فکر می‌کنید که با راه‌‌اندازی یک وب‌سایت به درآمد و فروش سریع می‌رسید باید بدانید که این یک خیال باطل است و سئو فرآیندی زمان بر است. خودتان را یک لحظه جای گوگل قرار دهید‌؛ چرا باید سایتی که مدت‌ها رتبه خوبی برروی یک عبارت داشته و مخاطبانی که گوگل هم به آن می‌فرستد راضی هستند جای خود را به سایت ‌شما بدهد؟ اگر این سوال را به صورت منطقی پاسخ دهید، قطعا متوجه اصل مطلب خواهید شد.

تمام این منابع دارای مقالات راهنما، تحلیل و مطالب کوتاه درباره اتفاقات جدید در دنیای سئو هستند.

آموزش‌های بیشتر سئو را در دسته‌بندی سئو آکادمی نوین بخوانید.

فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند.

سئوی کلاه سیاه تکنیکی است که در مقابل سئو کلاه سفید قرار دارد. در این مدل، به قوانین وضع شده توسط موتورهای جستجو هیچ توجهی نمی‌شود و سئوکار یا وبمستر سعی می‌کند با فریب موتورهای جستجو و دور زدن قواعد تعیین شده در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه برسد.

به تجارت های تازه کاری که قادر به تقبل هزینه های سئو یک وب سایت نمی باشند توصیه می کنیم که خودشان سئو را بیاموزند و همزمان با یادگیری هر نکته، سعی در پیاده سازی آن در وب سایت نمایند.

سوالی که در ذهن شما هست اینکه مبلغ این دوره منطقی است یا خیر؟ بیایید با مثالی این موضوع را بررسی کنیم:

محتوا را دوس دارند و میتوانند تا حدی با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.
روش‌های مختلفی برای لینک‌سازی خارجی وجود دارد که برخی از آن‌ها جزو تکنیک‌های کلاه‌سیاه محسوب می‌شوند و برخی دیگر کلاه‌سفید. توصیۀ ما استفاده از تکنیک‌های کلاه‌سفید است. برای مثال تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت که باعث می‌شود سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر از مطالب شما استفاده کنند و به سایتتان به عنوان منبع لینک بدهند، جزو تکنیک‌های کلاه سفید است و خرید بک‌لینک‌های اسپم (لینک‌هایی که از سایت‌های بی‌کیفیت خریداری شده‌اند) جزو تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه.

پس با خواندن این مقاله اولاً یک نمای کلی از سئو را می‌بینید و دوماً دیگر کسی نمی‌تواند با حرف از سئو سرتان کلاه بگذارد. حتی می‌توانیم یک قدم جلوتر برویم!

در حقیقت سئو به افزایش بازدید سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند.

برای مثال عبارت کشاورزی پایدار را در نظر بگیرید. با سرچ این عبارت در گوگل بر اساس اصول سئو کردن کلمه در سایت موردنظر، سایت مذکور در رتبه بالای گوگل قرار می‌گیرد و بازدید آن به شدت افزایش می‌یابد.

در دوره جامع سئو شما باید تبدیل به یک سئو کار ماهر شوید و بتوانید روی هر کلمه ای که دلتان می خواهد به صفحه اول بیایید! این دوره از مباحث اولیه که آشنایی با موتورهای جستجو و نحوه کار آنها می باشد شروع می شود و در ادامه به اصول اولیه سئو می پردازد.

سئوی سایت ارزان است؛ درواقع اگر شما خودتان سئو سایتتان را به عهده داشته باشید هزینه‌ی چندانی برای شما نخواهد داشت.

پنالتی سایت برای زمانی است که انجام عملیات سئو با خطا مواجه می‌شود. در این زمان گوگل برای شما جریمه در نظر می‌گیرد. البته باید بدانیم که گوگل صفحه و سایت شما را به صورت کامل جریمه نمی‌کند و تنها آن صفحه خاص یا کلمه کلیدی را که دچار مشکل یا خطا شده است جریمه می‌کند.

اگر شما یک سایت داشته باشید و بخواهید ترافیک بیشتری کسب کنید، سئو باید بخشی از تلاش‌های بازاریابی شما باشد.

مطالعه کردن قدم اول یادگیری سئو است. بعد از یادگیری باید خودتان آموخته‌ها را در عمل انجام دهید و تجربه به دست آورید.

پس در زمان طراحی سایت این نکته را حتماً لحاظ کنید و سایتی طراحی کنید که ریسپانسیو باشد.

حال دیگر تا حدود زیادی می‌دانید که سئو کليک کنيد چیست و دلیل سرمایه‌گذاری بیشتر شرکت‌ها بر روی آن به چه علت است اما به خاطر داشته باشید که هنوز مفاهیم و نکات بسیاری زیادی برای داشتن یک سئوی خوب وجود دارد که باید آن‌ها را هم یاد بگیرید. همچنین خوب است بدانید که تاثیر سئو در کسب و کار آنلاین موضوعی قابل چشم پوشی نیست و به شدت مهم است. حالا با دانستن نکات فوق، ساده‌تر از قبل می‌توانید به دنبال یادگیری مفاهیم و تکنیک‌های تخصصی‌تری از علم سئو باشید تا بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را به نتیجه‌ی دلخواه برسانید یا از این بستر پرجمعیت، برای معرفی برند خود استفاده کنید.

ما تجربه‌های خودمان را در چندین مقاله منتشر کرده‌ایم. مقالاتی که مبتنی بر منابع معتبر و تجربه هستند و مهم‌تر از همه سعی کردیم به زبان ساده برای همه قابل درک باشند.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها و دستورالعمل‌ها گفته می‌شود که اگر به‌درستی انجام شوند منجر به بهتر شدن جایگاه سایت در موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) و افزایش بازدید سایت و هدایت ترافیک بیشتر می‌شوند.

برای مثال وقتی که در گوگل جستجو کنید کافه‌های نزدیک من، فقط کافه‌هایی که در مناطق نزدیک به شما نشان داده می‌شود. همکار خوبم بابک به خوبی این الگوریتم را در مقاله «الگوریتم کبوتر گوگل چیست و چه تاثیری روی رتبه سایت شما دارد؟» بررسی کرده است.

Report this wiki page